Kızlarr selam ben sezeryan doğum yaptım göbeğim hafif çıktı ama o kadar aşırı derece bi göbek yok fazla kilomda yok aslında ama sadece basenlerim kilo aldı ben spor yapsam zayıflasam basen erimiyo 😂 korse taksam işe yararmı sizce ne yapmam gerek zayıflamak istemiyorum sadece basen eritmek için fikir