Fatosaras21 Benim yeni evimde ankastre olarak var, mecburen kullanmak zorundaydım. Başta üzüldüm diğer ocağımı bıraktığım için ama şu an inanılmaz memnunum. Tüm tenceleri kullanabiliyorum, döküm tava hariç hepsi oluyor, hiç sıkıntı çekmedim. Neden çok memnunum, çünkü temizlemesi inanılmaz kolay, hergün tertemizz:) ateş ayarını anlayınca da yemeği ona göre pişirebiliyorsun hiç sıkıntı olmuyor