burcuaytekin işte ben bu şikayetten gidip de memnun kalan istiyorum. Bir devlett Hastanesine götürmüştüm daha 1 yaşındayken makatina parmağını sokmuştu. Mesela özel hastanelerde böyle bir şey yok . Devlet hastanesi de olur ama parmak olayı yapıyorsa götürmicem o yüzden sordum kabızlık için mi diye bide