asel_mother
Canım ben bir tek bebegimi o şekilde besliyorum ve sadece anne sütü alıyor tabi süt kesilmiyor ama ben taşınma sürecinde epey aksatmıştım buzluktan veriyordum kızıma sütüm belli bir miktar azaldı ve gözle görülür bir fark oldu tekrardan düzenli sağıma donunce arttı, yani bu demek oluyor ki nasıl ki bebek bir yere emmeyınce azalıyorsa o şekilde de aynısı oluyor yani her türlü düzenli sağmak gerekiyor