hatun0
Dördüncü ay atağını hafif atlattiysaniz yada size hiç ugramadiysa bence böyle devam eder diye düşünüyorum. Diş olayı başlamadığı sürece.
Gerçi 8. Ay atağından bahsediyor genel olarak anneler çok zor dördüncü ay atağını arıyoruz diye. Oğlum dördüncü ay atağında beni hastanelik etti o derece mahvetti 1.5 ay sürmüştü bakalım şimdi sekizinci ayı bekliyorum. İnşallah sizinde aynen şuan nasılsa öyle devam eder 🌸