ronnie Bebeğim bu sabaha kadar çok iyidi gündüz bir anda uyku ve uyanıklık anında katıla katıla ağlamaya başladı sürekli emmek istiyo memeye alınca uyuyo uyurken sürekli sıçramalar yaşıyoruz ağlamaktan sesi kısıldı komple ne yapabilirim
nur1604 ronnie kaç günlük ki? belki de atak haftasındadır. Ani sıçramalara da kundak yapıyor musunuz? doktorlar bile ilk 3 ay yarım kundak öneriyor.
bolgn ronnie kaç aylık bebeğiniz? 2.ayda katılarak ağlama yaşamıştık gaz sıkışması yaşamıştı. Veya atak haftasında olabilir. Size, memeye kokunuza ihtiyaç duyuyor böyle zamanlarda