ozlem5494 Evim 3. katta artık balkon sezonunu açmak istiyorum ama oğlum çok hareketli olduğu için korkuyorum balkona file yaptırmak istiyorum. Daha önce yaptıran, bu konuda bilgisi olan var mı?
ozlem5494 MamaUygarVibes nerde oturuyorsunuz acaba? Bide nereye yaptırdınız yani bunun için nereye gitmemiz gerekiyor?
-Seyma- Bende yeni yaptırdım internetden aldım benim balkona güvercinler çok geliyordi onun için aldım ama hem çocuğumun güvenliği içinde güzel oldu