Mukaddes_5 Kizlar dogum icin doktor ve hastane arayisindayim sezeryan olacagim eli hafif hemen toparlayabilecegim bi doktor ariyorum yardimci olurmusunuz
Seryy_ Mukaddes_5 Gölcük medarda Ahmet coşkan’da oldum. Çok memnun kalmıştım ilk gün normal olarak acı ağrı falan oldu ama 2 ve 3.günden sonra rahattım.
kubrkubr Mukaddes_5 Ömer doğukan saraç a oldum ben sezaryenimi acı ağrı eşiğim düşüktür ama çok az Ağrı çektim 🌸 kendisi akademi hastanesinde
gularden Mukaddes_5 cihan hastanesi betül yada ayfer hoca ben betül hocada yaptım hem hastaneden hemde doktorumdan çokk memnun kaldım
echer Mukaddes_5 merhaba ben iki doğumumda Atakent cihanda yaptım Betül nalbant doktorum çok memnunum kendisinden hala sürekli iletişim halindeyiz sıcak tatlı dilli biri tavsiye ederim 🌸
Seryy_ Mukaddes_5 ben doğum yapalı 30 ay oldu 🫣 yanlış hatırlamıyorsam 7,500 ödedik diye biliyorum. Eray Çalışkan mükemmel bir doktor detaylı ultrasona gitmiştim ona , o zamanlar pahalıydı baya şuan fiyatlar nasıldır bilgim yok maalesef.
Seryy_ Mukaddes_5 Eray Çalışkan şuan hangi hastanede bilgim yok araştırıp bakabilirsiniz memnun kalırsınız diye düşünüyorum.
Gulsennn1 echer hastaneden memnunmusunuz peki oda süsleme ve fotoğrafçı dahil dediler doğumunuza fotoğrafçı girdi mi süsleme güzel miydi
bser Mukaddes_5 konak Hastanesi Firdevs hanım doğumumu yaptırdı çok memnun kaldım tekrar hamile olsam yine ona giderim
bser Mukaddes_5 evet sezeryan oldum anestezinin etkisi geçer geçmez kendi başıma yürümeye baslamıştım direk
echer Gulsennn1 ben odalardan memnun kalmadım devlet hastanesi gbi fakat doktoru çok sevdiğim için orayı tercih etmiştim süsleme va almadım öyle bi paket
gularden Gulsennn1 ücretsiz yani dahildi doğum fiyatına fotoğraf ekleyeym düz bi fotoğrafçı işte ama hiç yoktan iyidir oda süslemesi de fena değildi ama hemşirelerin ilgisi ofayı tek tek dolaşıp bi eksiğiniz var mıydı diye sormaları temizlikleri falan güzeldi ben memnunun kaldım