Oğlumun 1 aydır geçmeyen öksürüğü var alerji testi yapıldı 3 hafta içinde sonuçlar çıkacak doktora götürdüm antibiyotik + cortair verdi fakat antibiyotik vermedim bunun için çevrem beni suçluyor… her hastalıga antibiyotik yazmayan memnun kaldıgınız doktor önerir misiniz gerçekten artık ben de kendimi suçluyorum 1 aydır geçmeyen öksürük, burun akıntısı tıkanıklığı var