Kızlar kızım 2.5 yaşında ve 6 aylıktan beri kabızlık yaşıyor şuan tuvalet eğitimi tamamlandı sayılır ama büyük tuvaletini yapmıyor lavman yapıyoruz onda bile azıcık çıkarıyor yaşayan var mı bu şiddetli kabızlık durumunu yaşayıp çare bulan var mı Allah aşkına yardım edin . Dr götürüyorum çatlak var diyor tedavi ediyorum tekrarlıyor. Suyu çok içiyor meyveyi bol bol yiyor ama nafile. Yaşayıp da kabızlığını bu geçirdi diyen vsr mi çok acı çekiyor psikolojim alt üst oldu kızımın da aynı şekilde 😢