Kızlar prezervatif ile korunuyorduk dün bir kaza yaşadık ella içtim inşallah bişey olmaz 18 aylık bebeğim var asla istemiyorum 2. Çocuk rabbim isteyene nasip etsin korunma yöntemi olarak deri altı implant yaptıran var mı memnun kaldınız mı veya ne önerirsiniz spiral istemiyorum onun dışında öneriye açığım