periiumay Gokturkmom olabilir bilmiyorum ama hiç göğsüm ağrımadı sütten. İlk aylar sağım çok yapıyordum sütüm artsın diye bebeğimde aşırı iştahsız bir bebekti sağım yapmak zorunda kalıyordum sütüm azalmasın diye. Şimdi de hala emdiği zaman sızlıyor yeni doğum yapmışım gibi ve şar şar akıyor
2cocukluana_ Hay maşallah diyelim ozaman benim ilk doğumumda 4.ay tamamen düzene girmişti 2.dogumumda da 3.ayda siz de hiperlaktoz olma olasılığı yüksek ozaman uykudan kalkınca can acıtacak kadar şişkin ve dolgun oluyor mu
periiumay 2cocukluana_ hayır olmaz hiç öyle gece boyu memededir ama gündüz uykuya geçerken emzirebiliyorum sadece. 6/7 saat olursa emmeyeli o zaman ağırlaşıyor dokununca hissediyorum ağrıyı
Gokturkmom periiumay Sağım yapıyorsanız sağım yapmayı bırakın öncelikle sonrasında ise elinizi makas yaparak emzirin süt akışını biraz olsun yavaşlatırsınız
periiumay Gokturkmom deneyeyim bakalım dediğiniz gibi. Ama yaşına girecek nerdeyse hala sızlaması sütün akması normal mi ya
periiumay Gokturkmom inşallah 🙏🏻 teşekkür ederimmm/ keşke kızım da bol bol emse de gerek kalmasa sağıma 😢
aalfabeta Gokturkmom bende aynı dertten muzdaribim benim bebeğim bir aylık bende sagım yapmadan rahatlamıyor göğsüm sağmadıgımda agrı yapıyor😩 mastit olmaktan korkuyorumsağmadıgımda
Gokturkmom periiumay Kısa süreli mi emiyor🥲 uyku aralarında teklif etseniz o zaman da mı kabul etmiyor
periiumay Gokturkmom hem kısa emiyor hem de uykuya geçişlerde yada uykuda emiyor. Doğduğundan beri hep böyleydi. Hep kilo problemimiz vardı. Hala d zayıf ve az yiyor az emiyor 😢