Merhaba arkadaşlar Büyük oğlum 6 yaşına gircek doğum yaptığımda ilk 40 gün içerisinde 2 defa mastit oldum ağrısını sızısını ateşini yaşayan bilir ölümlerden döndüm 1 ay emdi zaten emmedi artık küçük oğlumda 1 yaş 6 aylık doğjm yaptım 18 gün küveste kaldı 10 günlükken mastit oldm yine ölümlerden döndüm tedavi oldm antibyptik geçti 5 aylıkken sütten kesildi zaten şuan 1 yaş 6 aylık 1 yıl 1 aydır süt emmiyor sol göğsümde yaşadım ikisinde de mastiti şiddetli bir şekilde yaklaşık 1 haftadır sol göğsümde geçmeyen sızı yanma sanki ateş var içerisinde alev alev mastit olmuşumda süt kalmış gibi aara ara hafiflemiş gibi olıyor tekrar şiddetleniyor şuan çok yanması sızısı var mesela randevu aldım günümü bekliyorum ama neyden olur yaşayan veya bilgisi olan gidene kadar en azından beni bilgilendirebilir mi