mbabygirlm Ufff kızlar içim içimi yiyor ama büyük kızım mama istiyor yani küçük kıxıma verirken e haliyle bir kaos oluşuyor sonra uyuturken de aynı oluyor. Mecbur tv telefon veriyorum ki öncesinde de dikkatini başka şeylere vermeye çalışıyorum ama olmuyor yani. İnat ediyor kısacası bende tv ya da telefon veriyorum ve içim içimi yiyor yani. Ekran hayatımızda olmasa keşke ama mecbur kalmak beni yoruyor. Küçük kızım besleyip uyutamadığım için de büyüğe vakit kalmıyor. 2 çocuklu anneler bu durumu ben nasıl çözerim helppp
Dedektifgadget mbabygirlm tüm postlarında kızından şikayetçisin madem bu kadar zor bir çocuk neden 2. Yi yaptın ?
imaddesi mbabygirlm ikisine yapın mama büyüğü kaç yaşında bilmiyorum ama küçüğün beslenme ve barınma ihtiyaçlarına büyüğü dahil edin. Yardım etsin (bez getirmek, pantolonunu vermek gibi)
theyikik mbabygirlm ben kesinlikle vermem diyordum ama o işler öyle olmuyormuş. İştahsız bir bebem var ve ekransız yemiyor. Mecburen açıyorum yedirirken ama önemli olan bunu telafi etmek bence. İzliyor ama beraber vakitte geçiriyoruz , kitap okuyorum artık havalar ısındı dışarı çıkarıyorum her gün 1-2 saat dışardayız. Bağımlı olmaması için çabalamak gerekiyor diye düşünüyorum.
beriiiiil mbabygirlm bazen ben de açıyorum ama kısa süreli 5 dk falan. Sonra kesinlikle kapatıyorum o da biliyor kapanacağını. Uzun süreli olmadığı sürece çok sıkıntı değil bence
bsygt Dedektifgadget Ama soru sormuş sadece bu şikayet değil ki her çocuğun zorluğu var bu biraz ayıp oldu sanki 😏
badesmommy Dedektifgadget çok ağır konuşmuşsunuz sürekli postuna denk gelseniz bile böyle denir mi kadın dertleşiyor işte
theyikik Dedektifgadget kadın bunalmış olabilir zor bir dönemden geçiyordur neden böyle bir tepki vermişsiniz anlam veremedim. Diğer postlarını görmedm ama aradığı cevapları bulamamış tatmin olamamışta olabilir.
mbabygirlm Dedektifgadget o zaman denk gelmek ayrı şu an açtığım post ayrı farkında mısınız. Güzelce soru sordum bilgisi olan vardır diye.
mbabygirlm Dedektifgadget sizde hemen biri bir şey dese de linçlesek derdindesiniz bence. Zorda kaldım o zamanlar ve durumu idare etmeyi bilmiyordum sonra yaşaya yaşaya öğrendim. Sizin kaç çocuğunuz var bilmiyorum ama beni linçleyen hep tek çocuklu ve küçük bebeği olanlar linçledi. Dün forum kaynana eş görümce elti postuyla doluydu ki onlara linç yok ben çocuğum için bilgi alınca linç yağmuruna tutuluyorum. Herkes kolayını bulmuş
mbabygirlm theyikik bende saatlerce vermiyorum ve tek olduğum için oyalamak için vermek zorunda kalıyorum. Sonra dışarı çıkma,oyun oynama,kitap okuma,boyama yapma,parka gitmek gibi şeyler de yapıyoruz yani
theyikik mbabygirlm telafi ettiğimiz sürece çok sorun olacağını düşünmüyorum tabi ben yapıyorum siz de yapın diyemem siz daha iyi bilirsiniz ama biz de durumlar bu şekilde…
Gunesnil_23 mbabygirlm Evinize yakın park falan var mı yada etkinlik yapılacak alanlar oyun alanları hem büyük cocugunuz sosyellesir hem küçük ile ilgilenirseniz.
mbabygirlm Gunesnil_23 götürüyorum hergün. Parka gidiyoruz evde de bir şeyler yapıyoruz ama bir süre sonra çizgi film aç anne diyor