Kelebegim İletişim, motor gelişimi, güvenli bağlanma, konuşma vs. bunları doğru yönlendirmek adına neler yapıyorsunuz? Bebeklerinizin gelişimine nasıl katkıda bulunuyorsunuz? Bebekleri büyük annelerin deneyip olumlu sonuç aldığı yöntemler var mı?
tubaelif Kelebegim 9 ay 6 günlüğüz canım. \güvenli bağlanma için doğduğundan beri ihtiyaçlarını zamanında yerine getirmeye çalıştım. 3.aydan sonra beni yabancılardan ayırdı. Ben yanındayken güler konuşur yabancılarla. Tek baktım yanında kelimeleri hep tekrar ettim ediyorum da şuanda 8 9 kelime söyler. Motor gelişimi için yürütec yürüme ark. Kullanmadım 3 aylıkken yere koydum şuan desteksiz 15 16 adım atar. Gün içinde fırsatbuldukce kitap okuma lego oyuncak oynuyorum yüzdeki organları tanıtmaya calışıyorum bu ara.
Arven10 Kelebegim güvenli bağlanma için 4 aydan itibaren cee oyunu oynadık çok faydasını gördüm fış fış kayıkçı oynardık yine ufakken ince motor gelişimi için parmaklarını kullanmasını çok destekledim yemeklerini hep kendi yemesine teşvik ettim koli bandını duvara yapıştırdım onun üzerine minik ponponlar koyup onları almasını teşvik ettim kaba motor gelişimi için yerde çok vakit geçirdik ufak egzersizler yaptırırdım büyüdükçe aktivitelerimiz de farklılaştı tabi ki 😊
tubaelif Kelebegim aslında zamanı gelince bir sağlık sıkıntısı yoksa hepsi konuşur yürür Allahım izniyle. En çok yapmamız gereken sevgi vermek öpmek sarılmak