Haticeyns hangi model bilmiyorum kullandigim ama Manuel olarak rahattı. En rahati mi hayır asla 😁 Kendi aracimiz opel astra, onu ilk aldığımda clio neymis oyle ya dedim çünkü opel bin basar sürüş olarak. Clio da rahat bu arada, ama dedigim gibi en rahati değildi. Şimdi bir yakınım sifir aldi ama hangi model bilmiyorum, o da pek iyi anlatmiyor yanimdan tir geçerken sanki ucucam gibi diyo ve arabaya bindiginizde diğer arabalardan kalitesiz oldugu da baya hissediliyor bence de. Ayrıca arka koltuk çok küçük, bence 2 kişilik filan oto koltugu koyarsaniz yanina 1 kişi biner en fazla. Bence uyuyorsa wv, opel tarzı bakın derim. Şimdiden hayırlı olsun