lamiakus merhaba geçmiş olsun benim kızımda 20 aylık 10 gündür hasta. Burun akıntısyla başladı sonra hafif ateş öksürük balgam şeklnde devam etti. İlk dr gittiğimizde antibiyotik kullandık geçer gibi oldu sonra tekrar hastalandı ikinci kez dr gittiğimizde film çekildi ciğerlere bakıldı öksürük şurubu verildi ama ateş 37 lerde ara ara düşüyor falan ateş düşürücü kullanıyoruz. Neyse 5 gün sonra tekrar üçüncü kez çocuk dr gttik tekrar muayene edildi antibiyotik kullanmışsınız, üst solunum yolu için şurup verdi 2 gündür o şurubu kullanıyoruz şimdi yine ateş 37 . Arka kök dişler de olabilir bizim baya şiş ve beyaz