Naciyeylmz oyy benim de isiniyordu sonra bi sabah baktim sismis. Telefoncuya goturdum adam dedi ki suan bu bir silahtan daha tehlikeli 🙄 her an patlayabilirdi dedi. Iphone kullaniyorum orjinal batarya ile degisim yaptirdim sorun duzeldi. Sizinki de ayni sorun mudur bilmiyorum ama sarji cabuk bitiyorsa ve ekranda hafif sisme varsa aman dikkatli olun