Gme1709 Hanımlar normalde 6 gün regl görürüm hatta hep de düzenlidir bu zamana kadar düzensiz hiç olmadım. Ama ilk defa bu ay kanama 4. Günde kesildi. Neden olabilir sizce ?
Huma_kus34 Gme1709 mevsimlerden oluyo düzensizlik bende bu safer 7 gun olurken 10 gün oldum 💆🏻♀️ kanama ilk zamnlar gelmedi som günlerde geldı falan degısıktı
snyck Gme1709 yıllardır ilk kez bu ay benimde ped kirtletmeyecek kadar az oluyor şehir değişikliği falan yaptım havalardan galiba
Gme1709 Huma_kus34 benim de ilk defa başıma böyle bir şey geldi tedirgin olmuştum çok teşekkür ederim ❤️
Gme1709 snyck ben de şehir değişikliği yaptım bir de gerçekten havalar da dengesizdi belki dediğiniz gibi ondan olabilir