ezgiii12490 Kizlar bebeğim 13 aylık şuan 10.auindan beri mama meme Baba dede diyor Allah Allah diyor gel diyor anneye benzer bişey diyor ama 10.ayindan beri yeni kelime eklemedi hayvan sesi çıkarıyorum kitap okuyorum normal mi sizce
Ayseee12_ ezgiii12490 benim oğlumda 13 aylik olicak baba dede diyodu smdi onladi birakti mama meme anni diyo bide aslan gibi kukruyo bide kedi inek gorunce baaa diyo
bsrakurt normsl bizimki de hala aynı kelimeleri der ama bazılarını nadir meme anne gibi şu an sık söylediği ebe aba eda 😅 Allah Allah bazen de