mom97X
Ben hiç sorun yaşamadım başka külot bezlerde evet bazen bitince bulamayınca aldım taktığım gibi sızdırdı ama prima o konuda mükemmel sızdırma yapmıyor üstelik dolsa bile zobını nemlendirmişler bile bende bir tereddütle başladım ama çok memnun kaldım
Bebeğim alt değiştirmeyi sevmediği için şans vermiştim ama devam ettim