erays kaka yapamama sorunu var. Bazen 10 güne kadar yapmaması normal diyorlar ama bu 5 gün yapamayınca huzursuzlanıyor yapamadığı için. Bu yüzden bence emmek istiyor ama ememiyor gibi davranıyor. Ve bu aralar canımı çok yakıyor. Damaklarıyla ısırıyor. Mama hep bulundururduk ama günü geçti tekrar sipariş ettim. Fakat mamayı biberonu da çok sevmiyor. İtiyor aç olan yer bence :D böyle yapınca doyduğunu düşünüyorum. Bazen de bi sebepten uykusunun kaçtığını düşünüyorum.