26azraa ben hiç devamlı sağmadım inanın. Süt çıkmaz zaten o kadar meme de yorulur bence. Fazla dolu olduğunda mastite çevirmeye 5 kala sağdım hep ( sağmayı pek sevdiğim söylenemez, zorunluluktan) günde 1 defa belki 2, sağınca öıkan sütün nir kısmını hemen içirdim bir kısmını buzdolabına attım 3 gün durabiliyor ya, ihtiyaç duyduğumda ordan alıp kullanıp yeniden sağdım ama hep günde 1 veya 2 defadır kalanında emzirdim