betuldenz Aydan beri bardaktan kaşıktan veriyorum çok az içiyor biberondan asla içmiyor bezi sarı oluyor ne yapmam gerek
Pelin232323 betuldenz doktor 1 yaş öncesi bebeklerin çok su içmemesi normal anne sütü & mamadan da çok su alıyorlar demişti. Oğlumda öyleydi şu an elin suluğu düşmüyor.
gkt300_ betuldenz buyudukce hareketlendikce iciyorlar dert etme onanne sutunden aliyordur su ihtiyacini idrari acik sariysa sikinti yoktur
gkt300_ betuldenz doktorunuza resim cekip danisin ama emen cocugun suya ihtiyaci yoktur bence az bile icse yeter