umutluuanne o değilde ben bu aralar bazı erkeklerde baskın kız veya baskın erkek spermi olduğunu düşünüyorum.üst üste kızlar veya üst üste erkekler çok oluyor. Mesela benim iki oğlum var. Bir kızım olsun isterdim. Bi yerde okudum ilk iki çocuk erkekse üçüncü çocuğun erkek olma ihtimali % 85 miş. Genelde çok var 3. De erkek olan.bazı erkeklerde bir cinsiyete ait kromozom daha mı fazla acaba. Kafamda deli sorular. Bilim niye açıklık getirmiyor buna