tazeanne98 Ay hanımlar işemeye bile gidemez oldum. Eşim varken eşime bırakıp gideyim diyorum ben gelene kadar hüngür hüngür ağlıyor. Babasına bu kadar düşkün değil ama bana gelince paşama yapışık. Tahmini ne zaman geçecek bu. 15 aylığız.
hunilimomy tazeanne98 32 aylik hala ayni bana da babasina da düşkün ama çoğu zaman ikimizi de yaninda istiyor
tazeanne98 kubraerol ay valla 2. Çocuğu düşünmeme sebebim resmen bu. Öyle böyle ağlamıyor çok yıprattı beni😭
tazeanne98 hunilimomy yani inanın bana dediler ki ayrı kalırsanız seni sevmez. Ben kızımı çok anneme falan bıraktım ama daha çok düştü
ekimannesi11 tazeanne98 bizimki 8 aylık olmak üzere yaklaşık 15 gündür böyle odadan çıktığım gibi ağlıyor gizlice çıksam farkedince ağlıyor 😂
Newmommmm tazeanne98 tatlım bu durumun geçeceğine dair fazla umut bağlama. Bizim ki bir ara babaya sardı. Kendimi suçlu hissettim benden neden soğudu diye. Şuan 4 yaşında. Müthiş bir düşkünlük başladı. Yani bazı şeyler sürekli tekrarlıyor. Kısır döngü işte
_-zynp-_ tazeanne98 2 yaşında artarak devam ediyor rahat rahat yemek yemek çay içip sohbet etmek veee işeyipppp banyo yapmak istiyorum 🥹 saniyelik göz kapasam annniii diye dibimde ☺️