ruya16 geçen gün oğlum 10 dk bebek arabasında oturuyordu. Yanımızdan geçen bir anne eşine “ baksana ne güzel duruyor, bizimkine bak bir de “ dedi. Oysa yarım saat önce çığlık kıyamet bir saat geçirdik 😅 yani diyeceğim o ki gördüğünüz sadece o an, sanırım 3 yaş sonrası rahat nefes alınıyor. Her çocuk bu aylarda zor bence ama tabi sizin bir de ikiz daha da zor olmalı…