2 aylık bebeğim var ben nasıl giyiniyorsam 1 kat fazla giydiriyorum suan mesela kısa kollu giyiyorum içimde atlet yok iç çamaşırı var ona zıbın giydiriyorum üzerine uzun kollu altına da papalı alt giydiriyorum bazen elleri ayakları soğuk oluyor göğsüne bakıyorum göğsü sıcaksa üşümüyor demekmiş doktoruma danıştım doğduğundan beri bu şekilde giydiriyorum eğer evin içinde kendim biraz üşüyorsam üzerine yelek giydiriyordum ❤️ umarım faydalı olur güzel anne