Sevgili anneler bebeğim 1,5aylık büyük tuvaletini yapamadığı zamanlarda doktorumuz gliserin kansuk fitilini verdi onunla tuvaletini yapıyordu sonra kendisi yapmaya başlayınca bıraktık fakat 4gündür yine tuvaletini yapamıyor tekrar başladım fitil koymaya 😞 bu fitile alışmasından korkuyorum kullanan sonra düzelen annelerimiz var mı lütfen yardımcı olun çok çaresiz hissediyorum kendimi bebek ıkınıp ıkınıp ağlıyor yapamıyor bir türlü ne yapacağımı şaşırdım 😞 bugün doktor tavsiyesiyle çeyrek kaşık zeytinyağa da başladım bu arada