Kızlar 9 gün önce normal doğum yaptım 4-5 dikişim var sanırım hemşire hastaneden çıkmadan muane etti öyle söyledi neyse konuya geleyim oturamıyorum üstüne oturup kalkarken uzanırken zorlanıyorum biraz da popoma yakın dikilmiş baktım az bisey ama yeni yeni de kaşınmaya başladı deliriyorum kaşıyamıyorum da zaten dikişler eriyen dikişmiş zaten ama çok kaşınmaya başladı ve oturup kalkarken zorlanıyorum bide çişimi yaparken yanıyor vajinam işte dikişim göğüslerim de sızlıyor çiş yaparken normal mi bunlar