Merhaba arkadaşlar benim ikizlerim var 4 aylık akşam uykularına yattıklarında acıkıp uyanana kadar mama veya emzirme yapıyor musunuz(anne sütü yok biz mama veriyoruz) örneğin 9da uyuyan Bebişler 1 gibi kalkıyor o zaman mama istiyorlar öyle veriyorum ama gece o uyku arasında siz veriyor musunuz? Aklıma takıldı bir anda.