Doğduğundan beri ebebek kullanıyorum yıkandıkça çekme yapıyor evet ama hep daha büyük beden alarak devam ediyordum ama sanki kalın gibi ya, oğlumun da terleme problemi var zaten hep. İncecik pijama giydiriyorum ama yine terliyor sürekli kontrol edip değiştirmek zorunda kalıyorum kışın mendil koyuyordum yaz geldi onu da koyamıyorum. Ay bi akıl verin nolur ya da ebebek bodylerinden daha ince daha güzel body nerden alabilirim öneriniz var mı?