Arkadaşlar bebişim 4 aylık dün banyo yaptıktan sonra üşüttü galiba burnu fışır fışır hapşırıyor arada öksürüyor tıkanıyor galiba nefes alamayınca da ağlama krizlerine giriyor serum fizyolojik ile açmaya çalışıyorum çok korkuyorum daha önce böyle olup ciğerlerine indi hastanede yattık o yüzden çok korkuyorum ne yapabilirim yardımcı olur musunuz