Merhaba bayanlar size içimi dökmek ve sizden de öneri almak istiyorum aslına bakarsanız. Fikirlerinizi sunarsanız çok mutlu olurum belki bu süreci daha kolay atlatabiliriz sizden birinin bir tavsiyesi ile.29 yaşındayım çalışıyorum 22 aylık bir oğlum var , 28 haftalık da hamileyim çok şükür ki bu durumdan şikayetçi değilim ancak çok yorulduğumu ve tahammülümün azaldığını hissediyorum artık . iş hayatı , ev işleri , çocuk , gebelik vs derken yetişemiyorum. Oğluma babasıyla dönüşümlü olarak bakıyoruz yani bakıcım ya da kayınvalidem annem yok bakabilecek durumda değiller yani. Doğumdan sonra da ücretsiz izne ayrılma durumum yok. Ancak raporlarla izinlerle doğum iznimi uzatabilirsem sadece o kadar uzayabilecek. Aklıma takılan bir sürü şeyler var.oğluma bir oda yaptım ama hala bizimle yatıyor yani ben onu yanımda yatırmak istediğim için kendi odasında uyutsam bile onunla beraber orda bende uyudum hiç yanlız başıma uyutmadım ona kıyamadım kendimde buna hazır olmadığım için hep benimle uyudu. Ancak artık karnım büyğdğ rahat hareket edemiyorum gece de sürekli belim ağrıyor bacaklarıma kramplar giriyor ve doğumdan sonra iki çocukla aynı odada uyumak nasıl olur bilmiyorum ne yapmam gerek ve nasıl yapmalıyım bilmiyorum.