aheyagcii spiral taktırmak en makulü bence, iğneyi bende çok önermiyorum, evet hepsi vücudun hormonal dengesini bozuyo ama spiral en azından bir defa taktırıyorsun, düzenli de kontrollerine gittiğin sürece rahatsın olacağı varsa da Allah’tan ama en azından sen önlemini almış oluyorsun kafan rahat oluyo