emirtimr1 kızlar ne yediriyor içiriyorsunuz ya🥹 oğlum 9.5 aylık ve adanada oturuyoruz yani sıcağı düşünün çorba felan içilmez ne yapıyorsunuz bi akıl verin ya kahvaltı da felan ne veriyorsunuz
tugces09 emirtimr1 bizde Aydın’dayiz sıcaklar başladı. Sabah pankek yaptım öğlene elmalı yulaf unlu muhallebi akşamda kıymalı patates ve yoğurt verdim valla. Çorba öğün olarak vermiyorum ben zaten.
12betul emirtimr1 Bende adana dayım . Gerçekten felaket sıcak artık . Ama çorba da içmek zorunda Tam da mevsim meyveleri çıkmışken hazır aslında yaz daha kolay geliyor bana biz diğer ay başlayacağız ek gıdaya . Yoğurt. Meyveli yoğurt . Meyveyi buharda pişirip içine bebe irmiği ile kaşık maması olur . Aslında her şey olur size
myavocado emirtimr1 yoğurtlu çorba olabilir. Bol bol meyve, meyveli yoğurt, meyveli bebe bisküvisi ( ev yapımı veya şekersiz organik olanlardan ) ara öğünlerde güzel olur. Kefir verebilirsiniz.
emirtimr1 12betul çorba sanırım artık istemiyor ya ondan dolayı biz ek gıdaya 4ö ayda başladığımjz için bizi yediklerimizden yiyor ama sabah özellikle ne yapacağımı şaşırıyorum
emirtimr1 metemom_ sadece çorba vermiyorum ama sıkıldı ya sanırım😂 bu arada diğer uygulamadan hatırlıyorum sizi beraber ilerliyorduk gebelikte 😂nasıl gidiyor annelikk🤩
emirtimr1 myavocado kefir vs içiyor da sabah kavvaltısıdında tıkanıp kalıyoruö ya bakalıö bulucam ahaha
metemom_ emirtimr1 çok zor çok zor 😂 çorba olarak tercihim o yönde kahvaltıyı klâsik yaptırıyorum akşam daha az yağlı şeyler vermeye çalışıyorum canı m
emirtimr1 metemom_ ay bizim de çok zor geçiyor ya valla o kadar yoruluyorum ki tüm.gün yapışık ikiziz gibiyiz yemek yemeyi bırak su içemiyorum 😂😂😂
myavocado metemom_ ya her gün çeşit çeşit uğraşıp yemekler yapıyorum ona, bugün artık sinirlerim yıprandı nasılsa yemiyor diye dümdüz yeşil kabak ile havucu buharda pişirdim 😂 iki kase yedi yoğurtla 😂 anlamak mümkün değil bebeleri 😬
metemom_ emirtimr1 kız ben gece bile yapışığım gece ayrılık kaygısı başlıyor çocuğun yapışıyor koluma