Kızlar 14 aylık bebeğim var. Ek gıdaya geçtiğimizden beri sıvı gıdaları ben yediririm ona, katilari da kendi yer eliyle. Artık eliyle yemek istemiyor kaşık çatal tutmak istiyor ona da eyvallah veriyorum eline kendine zarar veremeyecegi şekilde. Ama yemeği oyuna çeviriyor eskiden yediği kadar bile yemiyor artık. Yemeğin başından kalkıp emmek istiyor ben de sürekli emzirmek istemiyorum normal olarak. O da belki tepki olarak belki oyun niyetine bilmiyorum, döküp saçıyor fırlatıyor her şeyi. Her yemekten sonra üst baş değişimi günlük duşlar falan, yoruyor bir müddet sonra insanı. Ne zaman kendi başına güzel güzel yemeğini yiyecek? 14 ay çok mu erken bunun için?