

Arkadaşlar bebeğimi yaklaşık 10 gün önce ufak döküntülerden hem çocuk dr hem cildiyeye götürdüm. Egzama mevsim geçişlerinde olabilir dediler cildiyeci egzama için krem verdi ama çocuk doktorum egzama ilacı kortizonlu onu kullanma sadece iyi bir nemlendirici al onu kullan dedi bende bepanthol vücut nemlendirme aldım ama gittikçe çoğaldı karnı memesi dizleri bacakları randevu aldım ama var mı başına gelen