aynı şikayetten doktora götürdüm, bu aylarda çokça normal dedi hareketlendikleri için midesini sıkıştırıyormuş. Dönüyorsa, yüzüstü duruyorsa ve siz kucağınızda sıkı tutuyorsanız hepsi baskı yapar. Yavaş yavaş kullanmayı öğrenir annesi dedi ve dediği gibi de oldu. 7. Aydan sonra kusması bitti şimdi çok nadir bir yudum kadar belki.