asilbabymom önceden bende öyleydim ama baktım herşeye karşı böle olduğumu farkettim anksiyete depresyon olmaya başladı ve resmen hayatımı kendimi eşimi çocuğumu etkiliyo en çokta beni bidaha dünyaya gelemiycem neden kendimi eğlendirmeyim öylede geciyo böle de geciyo zaman bunu anladım gerçekten seninde denemeni isterim kendini ödüllendir yoksa kimse sana değer vermiyor sen kendine değer vermezsen