Merhaba herkese,
Birkaç hafta içinde işe başlayacağım. Haftada 3 gün evden, 2 gün ise ofisten çalışacağım. 21 aylık bir oğlum var. Şu sıralar kafam çok karışık…
Acaba bir bakıcı mı bulsam, böylece evden çalıştığım günlerde tamamen ayrı kalmamış olurum? Yoksa 2 ay kadar ailelerden destek alıp, oğlum tam 2 yaşına geldiğinde mi kreşe başlatsam bilemiyorum.
Açıkçası kreş bana bakıcıdan daha güvenilir geliyor. Üstelik işin gelişim boyutu da var; akranlarını görmesi, sosyalleşmesi onun için çok faydalı olur diye düşünüyorum. Ama bir yanım da “acaba daha erken mi?” diye tereddüt ediyor.
Kreş mi daha mantıklı olur, yoksa bakıcı mı?.. 🤷🏻♀️
Benzer durumda olan ya da bu süreci yaşamış anneler varsa, yorumlarınızı çok merak ediyorum.