4.5 aylık bebeğime su vermek istedim bebeğimin o an karnının boşve mama saatinin yakın olduğunu unuttum
Su içecek mi heyecanlı kapalı bebegimi takip ettim bebeğim içtim 10cc kadar sonrasında kustu tabii ki de karnı boştu
Bir şey olur mu ben deneme amaçlı verdim çünkü hava o kadar sıcak ki sadece mama içiyor ve mama bile içmiyor bebeğim çok terliyor vücudu susuz kalabilir düşüncesinde vermek istedim
Yani tekrar vermeyi düşünmüyorum tabi kustundan düşünerek ama bunu yaşayan var mı ben birden heyecanlı olup boş karnını düşünemedim