Kızlar merhaba naçizane elim lezzetlidir komşularımda baya beğeniyorlar benden kurabiye istiyorlar parayla bir tepsi kurabiye (24 adet çıkıyor )sizce ne kadara satılır damla çikolatalı ceviz falan var içinde ekstra olarak diyim bilgisi olan yazabilir mi? :)