Merhaba anneler zaman zaman bebebğime iyi bakamıyor muyum acaba diye kendi kendime üzüntüye kapılıyorum. Gözüme çok masum geliyor nasıl anlatabilirim bilmiyorum ki bu hissi. Onun için elimden gelem her şeyin fazlasını yapıyorum halbuki ama bu histen kurtulamıyorum böyle hissetmem normal mi bilemedim😕