Elimden geleni yapmaya çalışıyorum ben de öyle düşünerek ama önümüz bayram insan içinde nasıl olcak , en yakınım da olsa sütün yetmiyor mu aç bu çocuk diycekler diye kendi kendime kuruyorum. Yetmiyor da olabilir sütüm ama böyle olması normal diyorlar kontrollerinde, ilk çocuğum bilmiyorum haliyle ne normal ne değil