Kızlar benim bebeğim prematüre doğdu kilo alsın diye hep gece ondan önce ben kalkıp uykuda yedirdim çünkü meme mama sevmiyordu kendi içmek istemiyordu sadece uykulu içiyordu şimdi 13 aylık kesmek istiyorum zayıflar mı acaba gece beslenmesini bırakınca ? Gece 1 sefer kalkıp 210 cc içiriyorum uykusunda bu arada