Minikprensinannesi bilgim var diyemem ama sinek böcek deymiş olabilir alerji olabilir ya da bağırsak yolu enfeksiyonu olabilir. Oğlum ufakken bizde de olmuştu bi tık daha küçük bi tık daha fazla kabarcıklar. Kollarında bacaklarında falan da vardı. Kaşınıyodu. Bağırsak yolu enfekasiyonu demişti. Yatıştırıcı krem vermişti doktorumuz. Oyuncakları vs ağzına almadından kaynaklı olabilir demişti. Bence bi doktora götürsen ilerlemeden falan fena olmaz 🌸 geçmiş olsun