tsmutter Göğüs ucum yok diye hastanede aldırdılar ay nerden aldım kullandım bilmiyorum tabi bilmeyince 25 gün kullandım , hergün ağlıyordum hiç bir yere gidemem diye en fazla 6 ay emzirecegim dedim çünkü slikon benim için çok zordu goguselerim büyüktü uçları asagıya bakıyordu sürekli süt gelince kayıyordu slikonu tut çocuğun burnunu memeyi derken çok yorulmuştum , emzirme danışmanları falan araştırdım araştırırken bir gün kafaya koydum dedim ki ben bunu bıraktıcagım ağlamayacağım artık , her gece uyku sersemi tam emerken slikonu çıkarıp memeyi tutturdum ucum hiç yoktu ama bebeğim çektikçe kocaman oldu 10 günde tam anlamıyla slikonu çıkarıp rafa kaldırdım yani pes etmeden deneyin aç kalınca mecbur tutacak ben öyle yaptım krize giriyordu belki aç kalıyordu ama pes etmedim inşallah bırakırsınız 💘