Elif2904 benim 5,5 ay oldu sağıma başlayalı. 3 aylıkken başlamıştım. Küçük aylarda doyduğunu bilmeden verdiğimi içiyordu. Büyüdüğünde o küçükkenki içtiği miktarları içmemeye başladı. Doyduğunda bırakıyordu. Kilo alımı da normal yerinde .Yani düzenli sağımla süt yer türlü yetiyor. Benim de 3 saatte bir 80 cc falan içiyor. Zaten ek gıdaya geçeli de 3 ay oldu. Doyuyor yani. 3 saatte bir düzenli sağarsanız uzun süre gider. Ama öok yorucu öok yıpratıcı benim psikolojim bazen kaldırmıyor. Bazen mutsuz oluyorum ama mecbur toparlanıyorum sonra. Daha küçğk bebeğiniz memeyi tutturmaya çalışın. Ben meme reddi yaptığında aç kalacak sanıp panikledim ve sağıma başladım şimdi pişmanım