Süt bezleri ile ter bezler birbirini etkiliyormuş o sebepten terleme fazla oluyormuş. Birde ben doğum sonrası sütü etkilemesin diye doğal içerikli roll on felan kullandım fayda etmedi 1 ay sınra felan zamanla azalarak geçti. Bende diyoedum terim kokmuyor diye ama doğumdan sonra anladımki istemsizce koku oluyor ben emzirirken koltuk altıma ıslak mendik koyuyordum hem teri emiyordu hemde silmiş oluyordum peşine hemen.